DARMOWA WYSYŁKA

dotyczy zamówień powyżej 200 zł na terenie Polski
* nie dotyczy przesyłek pobraniowych

Zwroty

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w Sklepie towar bez podawania przyczyn lub też wymienić produkt na inny do 14 dni od daty otrzymania zamówienia wraz z pisemną rezygnacją.

Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać nienaruszoną etykietę przytwierdzoną do produktu. Do zwrotu należy również dołączyć dowód zakupu (paragon, fakturę).   
Wszelkie zwroty należy uzgadniać pisemnie pod adresem: sklep@lolitta.com.pl lub telefonicznie pod nr 570-070-064. Zwrot bądź wymiana towaru niezgodna z powyższymi zasadami nie zostanie przyjęta.   
Koszty zwrotu/wymiany towaru (przesyłka od Klienta) ponosi Klient.   

Klient powinien sprawdzić stan otrzymanej przesyłki.   
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, Klient powinien niezwłocznie powiadomić o zaistniałym fakcie przewoźnika (DPD Sp. z o.o. lub DHL Parcel Polska Sp. z o.o.) oraz Sprzedawcę (sklep   www.lolitta.com.pl).

Reklamacje

Aby reklamacja była uznana, Klient zobowiązany jest pisemnie powiadomić Sprzedawcę o ewentualnej wadzie produktu. Zgłoszenia prosimy kierować na adres mailowy: sklep@lolitta.com.pl. Z tytułu rękojmi Klient ma prawo do odstąpienia od umowy, wymiany wadliwego produkty na inny - bez wad, obniżenia ceny produktu lub usunięcia wady. Reklamacje towaru zgłoszone przez Klienta, rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania go przez sklep www.lolitta.com.pl
Reklamacje są wysyłane na koszt klienta.