Zwroty

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w Sklepie towar bez podawania przyczyn lub też wymienić produkt na inny do 14 dni od daty otrzymania zamówienia wraz z pisemną rezygnacją- odstąpieniem od umowy.

Adres do wysyłki:

Lingerie Avenue sp. z o.o.

Al. Zwycięstwa 241/13 

81-521 Gdynia, Poland

Telefon + 48 536-860-000

Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać nienaruszoną etykietę przytwierdzoną do produktu. Do zwrotu należy również dołączyć dowód zakupu (fakturę) oraz pismo o odstąpieniu od umowy zakupu (ogólnodostępne przykłady odstąpienia od umowy dostępne są w internecie).  
Zwrot bądź wymiana towaru niezgodna z powyższymi zasadami nie zostanie przyjęta i będzie odesyłana z powrotem na koszt klienta-kurier pobranie (koszt wysyłki 15 zł.).

 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać istotne informacje, takie jak:

  • -nagłówek „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość” lub „zawartej poza lokalem przedsiębiorcy”,
  • -oświadczenie o odstąpieniu od umowy w zgodzie z przepisem art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów  (Dz. U. z 2000 r. poz. 271 ze zm.),
  • -numer umowy (numer zamówienia), a także miejsce i datę jej zawarcia,
  • -numer rachunku bankowego, na którym mają się znaleźć środki pieniężne,
  • -podpis konsumenta.

Koszty zwrotu/ wymiany towaru (przesyłka od Klienta) ponosi Klient.   

Klient powinien sprawdzić stan otrzymanej przesyłki.   
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, Klient powinien niezwłocznie powiadomić o zaistniałym fakcie przewoźnika (DPD Sp. z o.o. lub DHL Parcel Polska Sp. z o.o.) oraz Sprzedawcę (sklep   www.lolitta.com.pl).

Reklamacje

Aby reklamacja była uznana, Klient zobowiązany jest pisemnie powiadomić Sprzedawcę o ewentualnej wadzie produktu. Zgłoszenia prosimy kierować na adres mailowy: sklep@lolitta.com.pl. Z tytułu rękojmi Klient ma prawo do odstąpienia od umowy, wymiany wadliwego produkty na inny - bez wad, obniżenia ceny produktu lub usunięcia wady. Reklamacje towaru zgłoszone przez Klienta, rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania go przez sklep www.lolitta.com.pl
Reklamacje są wysyłane na koszt klienta.

Adres do wysyłki:

Lingerie Avenue sp. z o.o.

Al. Zwycięstwa 241/13

81-521 Gdynia, Poland

Telefon: + 48 536-860-000